info@mavira.ir

34 30 31 91 021

تهران میدان ارژانتین خیابان بیهقی

17:00 - 9:00

فناوری و سرویس های تخصصی

مایکروسافت، به‌عنوان یک پیشگام جهانی در عرصه فناوری اطلاعات، با ارائه طیف وسیعی از راهکارهای نوآورانه، دنیای تجارت و فردی را متحول می‌کند. این شرکت، با استفاده از تکنولوژی‌های برتر ابری و سیستم‌های همکاری پیشرفته، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در محیط‌های رقابتی امروزی، به بهره‌وری و کارایی بی‌نظیر دست یابند. از زیرساخت‌های ابری گرفته تا ابزارهای همکاری و امنیت، مایکروسافت در تمامی جنبه‌های کسب‌وکار دیجیتالی شما حضور فعال دارد.

سرویس های تخصصی

فناوری‌ها و خدمات مایکروسافت، قدرت تحول دیجیتال را به کسب‌وکارها می‌بخشند. با استفاده از این ابزارها، شرکت‌ها می‌توانند به سطح جدیدی از انعطاف‌پذیری و کارایی دست یابند، هزینه‌ها را کاهش دهند و امنیت داده‌ها را بهبود بخشند. تکنولوژی‌های مایکروسافت به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان و مکانی به منابع خود دسترسی داشته باشید، ضمن اینکه با به‌روزرسانی‌های منظم، همواره از آخرین ویژگی‌ها بهره‌مند می‌شوید.

Microsoft (CRM, Exchange Server,Skype for Business, Active Directory)

مایکروسافت یکی از پیشتازان جهانی در زمینه فناوری اطلاعات است و با ارائه راه‌حل‌های متنوع و پیشرفته، به سازمان‌ها و کاربران فردی در سراسر جهان خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت با مجموعه‌ای گسترده از فناوری‌ها و سرویس‌ها، از زیرساخت‌های ابری و سیستم‌های عامل گرفته تا ابزارهای همکاری و امنیت، به بهینه‌سازی عملیات‌های تجاری و فردی کمک می‌کند. 

(امنیت ایمیل سرور ,VOIP) Cisco

سیسکو (Cisco) یکی از پیشگامان جهانی در ارائه راه‌حل‌های شبکه و فناوری اطلاعات است. این شرکت با ارائه محصولات و سرویس‌های متنوع، به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا زیرساخت‌های شبکه‌ای خود را بهینه‌سازی کرده و عملکرد، امنیت، و مقیاس‌پذیری را بهبود بخشند.

(Net Backup) سرویس های ارزش افزوده

NetBackup از شرکت Veritas یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات در دنیای فناوری اطلاعات است. این پلتفرم به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های حیاتی خود محافظت کرده و در مواقع اضطراری به سرعت بازیابی کنند. سرویس‌های ارزش افزوده NetBackup به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های پیشرفته و امکانات اضافی بهره‌برداری کنند و عملکرد و امنیت زیرساخت‌های خود را بهبود بخشند.

مشتریان

فرم ثبت درخواست

    برای تماس با ما کلیک کنید